1. U igri učestvuje 4 igrača koji na tržištu međusobno naizmenično trguju.
2. Trguje se robom svrstanom u 8 robnih grupa (jaje, mineralna voda, hleb, povrće i voće, pića, meso, mleko, kafa). Cene robe mogu biti od 1 do 9.
3. Novčana jedinica je dinar u apoenima od 1 ,2, 5, 10, 20, 50 i 100.
4. Svaki igrač poseduje i 4 ekonomska subjekta (hotel, restoran, kafić, restoran brze hrane) kojima upravlja – nabavlja potrebnu robu za usluge koje prodaje i određuje cene po kojima će prodavati svoje usluge. Cene usluga mogu biti od 1 do 99.
5. Za svoje poslovanje dobijaju isti iznos novca i asortiman robe koji zavisi od tipa igre koji simulira određenu tržišnu strukturu*.
6. Tipovi igre su:

  • nula – svaki igrač ima potpuno jednak asortiman robe;
  • jedan – svaki igrač raspolaže različitom vrstom robe od drugih igrača;
  • dva – svakom vrstom robe raspolažu po dva igrača;
  • miks – svako raspolaže različitim asortimanom robe.

7. Igra simulira jednu poslovnu godinu koja se sastoji od 96 igara (u daljem tekstu gejmova).
8. Svaki gejm je predstavljen jednom karticom.
9. Svaka od 96 kartica unosi novi zahtev u igru – 48 kartica se odnosi na korišćenje usluga hotela, restorana, kafića i restorana brze hrane (4х12 kartica), a drugih 48 kartica objašnjavaju  osnovne ekonomske pojmove, čiji se efekat ilustruje u datom gejmu, kroz promenu cene.
TOK IGRE
10.Kartice se pre početka igre, jasno je, promešaju i igrači naizmenično, u smeru skazaljke na satu, uzimaju karticu sa vrha.
11. Igru započinje igrač koji je izabran dogovorom igrača, ili izvlačenjem najvećeg broja iz seta kartica. Nakon što su svi igrači (sva četiri igrača) odredili i postavili u svoju prodavnicu 4 artikla koja će ponuditi, njihovu količinu i cenu, on čita zadatak koji je ispisan na kartica i postupa se po njemu.
12. Ukoliko je kartica iz seta kartica koje se odnose na ekonomiju, kupoprodaja je obavlja po zahtevu iz kartice.
13. Ukoliko je kartica iz seta kartica koje se odnose na korišćenje usluga hotela, restorana, kafića i restorana brze hrane, tok igre je sledeći:

  1.  Tri igrača postavljaju cenu po kojoj nude svoju uslugu, tako što na dole okrenu brojke, zelenu za desetice a plavu za jedinice.
  2.  Ako neko od igrača ima sve artikle koji su potrebni za uslugu prodaja može početi, okretanjem ponuđenih cena.
  3. Ako niko od igrača nema kompletirane potrebne artike, oni nabavljaju (kupuju) artikle koji im nedostaju od ostalih igrača, uključujući i igrača koji je izvukao karticu, po cenama koje prodavci traže za svoju robu.
  4. Kada su sva tri igrača kompletirala ponudu okreću svoje cene koje su odredili, ukalkulisali.
  5. Kupac odlučuje kod koga će koristiti uslugu, plaća i te kartice se izbacuju iz dalje igre.

POBEDNIK
14. Na završetku svakog posla, poslovne godine svode se računi, utvrđuje se poslovni rezultat. Završni račun igre 96 podrazumeva prebrojavanje novca i dodavanje toj sumi broja preostalih komada robe.
15. Alternativno, finalni obračun se može izvršiti i na drugi način, ukoliko se igrači na početku igre opredele za njega, tako što se sumi novca sa kojom su igrači završili igru doda i vrednost robe koja im je preostala, po preporučenim cenovniku*.https://www.youtube.com/watch?v=qTverDiqNjU&list=PL8BSzXDGGqpOzxcREP8PZnAUbzh-bbb77